fredag 24 oktober 2008

Äntligen!!!


Jasse! Yes! Äntligen ska du och jag på Studio 96! Som vi väntat och längtat på detta ögonblick! Om ca 2 timmar sitter vi på bussen påväg till Studio 96! Skitskojj! ^^


Eftersom vi ska dit, har jag inte så värst mycket tid att skriva långa romaner idag, men det hinner jag säkert imorgon eller under mitt härliga, underbara höstlov!


På måndag ska jag på bio och se: "Mamma Mia", på tisdag är jag leeeedig! ^^, på onsdag är jag leeeeedig! ^^, på torsdag är jag leeeeedig! ^^, på fredag ska jag på bio igen och se: High Scool Musical 3 med min bästa vän: Ahm! Hon är schysst!


Imorgon ska jag ju även ha Halloweenfest! Det blir lite spännande saker där som de inte är beredda på! Jag älskar att hitta på olika uppdrag som de inte vett ett "SKIT" om, ursäkta svordomen!

Man svär ofta när man är spänd att få ha festen! Det bara kommer! Som om puberteten kommer, ungefär! ^^ *S*


Nu hinner jag inte mer, telefonen ringer ses, det är nog Jasse! Ha det gött!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


3 kommentarer:

test sa...

Jag ska till frissan,så du kommer få en överraskning du med ^^ )

Kattgalen sa...

Emma? Är det du som spökar och kommenterar på min blogg?!

(Svar till: Test / Emma? )

Kattgalen sa...

Jag visste väl att det var du som låg bakom detta, Emma! >:)