fredag 31 oktober 2008

Jul, jul..strålande jul!


Hejhej! Idag är det fredag och jag ska kolla på "Idol" och "Fredag hela veckan!".

Jag hejar på Johan Palm och Lars....(Vet ej vad han heter i efternamn!^^)


Jag ska vara hos pappa ikväll, sedan höra av mej till min bästis Linnéa!

Hon är hos sin pappa ocskå! =)

Hon bor mittemot mej!


Jag har precis gjort vår kanin Vickevires bur, och min syster gjorde Snuffes och min mellansyrra ska precis göra Hildas bur! Vi vill ha det lite fredagsrent, och det måste ju alla få ha en sådan här trevlig fredag! :D


Klockan är 12.04 och min mellansyrra (säger ej namn) har inte ens ätit frukost ännu! ...så kan det bli när man har höstlov!


Jag längtar såå mycket efter julen! Den står snart vid vår dörr med julklappar i mängder! :P

Det roligaste är när vi åker till mammas släkt och öppnar julklappar tillsammans och när mormor lagat en julmiddag! Med julskinka och korvbitar och köttbullar!

OCH JULMUST! Ohh! :P Vad gott! Det har redan kommit till affären! Det är ju 2 månader kvar nästan!

Hur orkar man börja dricka julmust nu?? Då tröttnar man ju när det väl gäller!

Jag har redan köpt en julklapp och det är till storasyrran....det är en/ett:...*PIP*!

Haha!^^ Ni trodde väl inte jag tänkte berätta det?? LOL!

Där lurade jag er allt! LÅNGNÄSA! LÅNGNÄSA! Haha! Jag får nästan tårar! *S*


Jag hoppas att ni ocskå får en härlig Fredag! Ha det bra! <3<3<3



/Otto!

Inga kommentarer: